خنده دار 93 (6)
نوشته شده توسط : admin

 

 

 غضنفر روی ریل راه اهن میخوابه بهش میگن چرا اینجا خوابیدی ؟ میگه میخوام خود کشی کنم....... میگن پس اون نون بربری چیه

  دستت؟ میگه بر فرض قطار نیومد من اینجا از گشنگی بمیرم...

 

   ××××××

  يه آمريكاييه مي خواد حالا یه غضنفر رو بگيره ميبرتش امريكا بهش ميگه زمين رو بكن اونم مي كنه. بعد از ده متر كندن ميرسن به

  يه سيم. امريكاييه ميگه اين يعني ما صد سال پيش تلفن داشتيم. غضنفرميگه حالا تو بيا بريم ایران. اونجا بهش يه بيل ميده

  ميگه بكن صد متر مي كنن به هيچي نميرسن غضنفر ميگه اين يعني ما صد سال پيش موبايل داشتيم...

 

  ××××××

  غضنفر تيپ ميزنه ميره تو خيابون. يه دختره بهش ميگه: دختر كش شدي، بخورمت.غضنفر ميگه: بهت نمياد از اين  

  گه ها بخوري...!!!

 

  ××××××

  غضنفر تو خيابون داشت راه مي رفت يه هو يه ماشين بهش ميزنه بلند ميشه ميگه : حالا من هيچي اگه يه آدم بود چي؟...

 

  ××××××

  غضنفر میره واسه تلفن همراه ثبت نام میکنه، بهش میگن: تا سه ماه دیگه بهت تحویل میدیم.غضنفر هم رو کمربندش

  مینویسه: به زودی دراین مکان یک موبایل نصب خواهد شد...

 

 

  ××××××

از غضنفر ميپرسن آرزوت چيه؟ ميگه:‌ كاشكي...... پايتخت بود! ميگن: چرا؟! ميگه: آخه اون وقت به ماميگفتن بچه تهرون!...

 

 

  ××××××

 به غضنفر ميگن سختترين کار دنياچيه ؟ميگه پرکردن نمکدون، بهش ميگن چرا؟ ميگه آخه سوراخهاش خيلي ريزن!...

 

  ××××××

   يه روز 4 تا دوست سوار آسانسور ميشن هر كاري ميكنن آسانسور حركت نميكنه .... يه مرده با كت شلوار و سامسونت مياد

  دكمه آسانسورو ميزنه... راه ميفته... يكي از کرد ها  ميگه: به افتخار آقاي راننده بزن کف قشنگرو...

 

 

  ××××××

  غضنفر زنش رو مي بره سونوگرافي، بهش مي گن: بچت پسره يارو مي گه: جدي؟... تورو خدا بگو اسمش چيه؟!!!...

 

  ××××××

  غضنفر  تو استاديوم بوده داشته فوتبال نگاه مي كرده هي مي گفته عجيبه واقعاً عجيبه. مي گن چي عجيبه؟ مي گه: 100 هزار

  تماشاچي 22 تا بازيكن 3 تا داور. مي گن خوب چيش عجيبه؟ مي گه گنجشكه همه رو ول كرده ريده رو سر من!!!...

 

 

×××××

  بار اول که نگاهم کردی فکر کردم عاشقی،... بار دوم فکر کردم دیوانه ای،... بار سوم فکر کردم دوستم داری... اما بعدها فهمیدم

  آدم ندیده ای!

 

 

  ××××××

 

  مرد عاشق تا وقتی ازدواج نکرده نا تمام است


  و وقتی که ازدواج کرد کارش تمام است!

 

  ××××××

  فال حافظ، نیت کن!
  ...
  ...
  ...
  ...
  به جهنم گر غمت پایان ندارد


  به درک گر سرت سامان ندارد


  بخندم من به این دنیای فانی


  که ضایع تر از این امکان ندارد

  حافظ می خواد بگه تو خوشبخت می شی، یه کم عصبانیه! منظوری نداره!

  (کلمه بخندم در بیت دوم در دیوان اصلی کلمه دیگری بود که من با توجه به اینکه خانواده از اینجا رد می شه یه کم تغییرش

  دادم... به هر حال مطمئنم اونقدر فکرتون منحرف هست که بتوید کلمه اصلی رو بدون راهنمایی من حدس بزنید!)

 

 

  ××××××

  هر زنی دو مرد را دوست دارد.


  یکی ساخته تخیلات اوست، و دیگری هنوز به دنیا نیامده!

 

  ××××××

  گفتی تو دلم اول و آخر خودتی...


  از هر چه که دارم بهترینش خودتی...


  خندیدم و زیر لب مکرر گفتم...


  شاهزاده ی قصه های من! خر خودتی!

 

 

  ××××××

  می دونی تک زنگ یعنی چی؟


  یعنی دوستت دارم، ولی پول ندارم!!!

 

  ××××××

  کاش زن گرفتن هم مثل ایرانسل بود... یکی می گرفتی، یکی هم جایزه می گرفتی!

 

 

  ××××××

  دلم می خواد واست بمیرم... اما حیف که پهلوانان نمی میرند!

 

 

  ××××××

  چرخه زندگی مردها:


  بچگی:
  م.ذ: مامان ذلیل


  جوانی:
  د.ذ: دوست دختر ذلیل


  میان سالی:
  ز.ذ: زن ذلیل


  پیری:
  ب.ذ: بچه ذلیل


  مرگ:
  ذ.م: ذلیل مرده!

 

  ××××××

  به غضنفر گفتن واسه زلزله بم چه کمکى کردى؟ گفت: متاسفانه من دستم خالی بود، ایشالا زلزله بعدی!

 

 

××××××

  غضنفرمیره رستوران میگه: غذا چی دارین؟ گارسون میگه: کاستیدگیلینکوفینوستا با لیمو! 

  غضنفر میگه: کاستیدگیلینکوفینوستا با چی؟

 

 

  ××××××

  مجردها بیشتر از متاهل ها درباره زنها اطلاع دارند، چون اگر نداشتند آنها هم تا حالا ازدواج کرده بودند!

 




:: برچسب‌ها: جوک , طنز , خنده , اس ام اس , فیلم , موزیک , چت دریا , دریا چت , چت روم چت دریا , چت , چترم , وبلاگ رسمی چت دریا , دل نوشته های دریایی , عکس , شکلک , daryachat , chatdarya , chat ,
:: بازدید از این مطلب : 624
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 خرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: